فلسفه هدیه دادن از قدیم‌الایام تاکنون

چاپ

فلسفه هدیه دادن از قدیم‌الایام تاکنون در بین تمامی مردم مرسوم بوده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ، همه افراد علاقه‌مند به دریافت هدیه هستند. حتی در عصر کنونی مجموعه‌ها برای بالا بردن آگهی از برند خود و افزایش جلب ‌توجه مشتریان، اقدام به ارائه هدایای تبلیغاتی می‌کنند. حال سوال اینجاست که چه هدایایی مناسب هستند بهترین هدایای تبلیغاتی چیست؟

مجموعه‌ها بنابر ارتباطات درون و برون سازمانی خود، دارای روابط ویژه‌ای با افراد خاص هستند. پس لازم است تا برای پایداری این رابطه در ایام خاص، رویدادها و یا حتی تبریک تولد، ست‌های مناسبی را هدیه دهند. این هدایا در ردیف هدایای تبلیغاتی نیز قرار می‌گیرند.

زیرا علاوه بر آن که به فرد مورد نظر تحفه‌ای کرده‌اید نام مجموعه خود را نیز برای او یادآوری می‌کنید. به همین خاطر هر ساله شرکت‌های بزرگ دنیا، بودجه هنگفتی را برای تبلیغات هزینه می‌کنند که این کار برای آن است که نام برند خود را در ذهن و قلب مخاطبان و مشتریان خود ماندگار سازند.

هدایای تبلیغاتی می‌توانند شامل هر اقلامی ‌شوند. اما این بدان معنا نیست که هر کالایی را در جعبه هدیه گذاشت و به افراد تقدیم کرد. هدایای تبلیغاتی بنابر حیطه کاری یک مجموعه متفاوت است. حتی بسیاری از برندها اقدام به خلق هدایای ابداعی می‌کنند که هر فرد با دیدن آن فوراً یاد آن برند خاص بیافتد.

به طور مثال برندهای معروف نوشیدنی سال‌های متمادی است که از لیوان‌ها یا فلاسک‌هایی با رنگ برند خود استفاده می‌کنند یا برندهای مطرح خوراکی تی‌شرت‌های تبلیغاتی و کلاه‌های تبلیغاتی با آرم خود را عرضه می‌نمایند.

جالب است بدانید برخی از برندها حتی پا را فراتر می‌گذارند و محصولی ۱۰۰ درصد نوآورانه را تولید کرده‌اند که افراد نه تنها با دیدن آن اسم و نام برند مربوطه در ذهنشان تلقی می‌شود بلکه فوراً اقدام به خرید محصولات آن برند می‌کنند.

به طور مثال شرکت نایک اقدام به ساخت عطرهای ویژه‌ای کرده است که مشتریان بوی آن را به نام نایک می‌شناسند و عطر آن به گونه‌ای است که فرد را به صورت ناخودآگاه تشویق به جنب و جوش و ورزش می‌کند که درنهایت به سمت خرید محصولات ورزشی نایک می‌رود.

حال ممکن است مجموعه‌هایی تیم و بودجه هنگفتی برای هدایای تبلیغاتی خیلی خاص نداشته باشند. اما این مجموعه‌ها هم تمایل دارند که  با هدایایی نام و آوازه خود را در بین مشتریان و کاربرانشان ماندگار سازند.

در این حالت، این مجموعه‌ها باید به سراغ محصولات تبلیغاتی بروند که جنبه عمومی دارد و همه افراد از گرفتنشان خوشحال می‌شوند. همراه این مطلب باشید تا با ایده‌آل‌ترین هدایای تبلیغاتی آشنا شوید.

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی یکی از سنتی‌ترین و قدیمی‌ترین نوع محصولات تبلیغاتی است که از کوچک‌ترین شرکت‌ها تا بزرگ‌ترین شرکت‌ها از آن به عنوان هدیه دادن استفاده می‌کنند. خودکار مورد استفاده تقریباً همه اقشار جامعه با هر صنف، جنس و سنی است. مجموعه‌ها می‌توانند با انواع روش‌های چاپ نام و لوگوی برند خود را بر روی بدنه خودکار حک کنند.

 

ست مدیریتی تبلیغاتی

به‌جرات می‌توان گفت ست مدیریتی یکی از بهترین هدایای است که در ایام نزدیک به عید نوروز و به عنوان تبریک سال نو به عالی‌ترین مدیران یک شرکت یا مشتریان خاص هدیه داده می‌شود.

ست مدیریتی در واقع یک هدیه بسیار ارزشمند است؛ اقلام تبلیغاتی زیادی درون جعبه آن قرار می‌گیرد که همگی از محصولات باکیفیت و تقریباً گران قیمت است. ست مدیریتی بهترین هدیه برای تشکر از مشتریان ممتاز برند شماست که در طول یک سال همراه شما بوده‌اند.

پاوربانک تبلیغاتی

در دنیای دیجیتال امروز، وسایل ارتباط جمعی همه افراد باید شارژ باشند تا از امور روزمره خود عقب نمانند! به همین خاطر پاوربانک تبلیغاتی یک هدیه ایده‌آل است که تمامی افراد از دریافت آن لذت می‌برند.

نکته مهم در مورد پاوربانک آن است که از کالای مرغوبی باید استفاده کنید؛ زیرا اگر کیفیت محصول پایین باشد همگان آن را به چشم برند شما می‌بینند نه شرکت تولید کننده.