سیاسی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: امیدوارم که عقب‌نشینی نکنیم چون آمریکا از حمایت از رژیم صهیونیستی عقب نشینی کرده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پخش زنده شبکه سه، با تاکید بر اینکه «امیدوار عقب‌نشینی نکنیم» گفت: «هر وقت ما عقب‌نشینی کرده‌ایم، دشمن جلوتر آمده است . برخی از عقب‌نشینی‌های ما در حوزه دیپلماسی در دوره گذشته هم آنها را بیشتر امیدوار کرده است. در مقابل هر وقت که مقتدرانه ایستاده‌ایم، پیشرفته و نتایج بهتری گرفته‌ایم.

وی با اشاره به حملات اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، گفت: «در ماجرای لبنان و بعد از ضربات کوبنده‌ای که به رژیم‌صهیونیستی زدیم، مشخص شد که آمریکا حداقل در ظاهر از حمایتش نسبت به اسرائیل عقب‌نشینی کرده است».

رضایی تاکید کرد: «مقاومت همیشه جواب داده است».

31216

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دکمه بازگشت به بالا