سیاسی

فوری/ ادعای صداوسیما درباره تبادل آتش میان ایران و آمریکا در تنگه هرمز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک مقام آگاه نظامی به صداوسیما گفته که «به دنبال تعرض ارتش متجاوز آمریکا به یک نفت کش ایرانی یگان های متعرض دشمن در محدوده تنگه هرمز زیر آتش موشکی ایران قرار گرفتند که پس از تحمل خسارت مجبور به فرار شدند».

از ساعتی پیش خبرهایی مبنی بر صدای انفجار در بندرعباس و قشم منتشر شد که برخی رسانه‌ها نیز مدعی هدف قرار گرفتن یک اسکله در قشم شدند.

2929

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دکمه بازگشت به بالا