اقتصادی

سقف کارت‌به‌کارت افزایش یافت/ انتقال پول تا ۱۵ میلیون تومان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: کارت‌به‌کارت بین‌بانکی در شبکه شتاب از ۱۰ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت همچنین سقف خرید با کارت بانکی به ۴۰۰ میلیون تومان رسید. 

 باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در حوزه انتقال وجه غیرحضوری نیز سقف حساب‌های غیرتجاری به ۳۰۰ میلیون تومان و حساب‌های تجاری به یک میلیارد تومان افزایش یافته است. 

انتقال از طریق «پایا» و «ساتنا» همچنان تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان انجام می‌شود.

سقف برداشت نقدی از خودپردازها نیز ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

۲۲۳۲۲۴

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دکمه بازگشت به بالا