سیاسی

واکنش محمد مهاجری به تشکر نتانیاهو از ترامپ بابت خروج از برجام/ انقلابی نماهایی که به برجام فحش می‌دهند دارند دست و پا می‌زنند از منجلاب خارج شوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا،در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ترامپ در مجلس اسرائیل: افتخار می‌کنم که برجام را لغو کردم چون برایمان فاجعه بار بود.

نتانیاهو: از شما بخاطر لغو آن تشکر می‌کنم.

از دیروز انقلابی نماهای قلابی که به برجام فحش می‌دهند خفه شدند و دارند دست و پا می‌زنند از منجلاب خارج شوند.

بزودی تحلیل های مسخره شان بیرون می‌آید.

۲۹۲۲۱

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دکمه بازگشت به بالا